Noordelijke marketingorganisaties Nederland presenteren op grootste wijze Waddenzee als Werelderfgoed in Berlijn.
Vrijdag 9 Maart 2018
NOORDKOP- De Noord-Nederlandse marketingorganisaties slaan deze dagen de handen ineen tijdens de grootste internationale reisbeurs van de wereld. Gezamenlijk wordt het UNESCO Waddenzee Werelderfgoed gepresenteerd. Met meer dan 160.000 bezoekers is de ITB dé plek waar pers, touroperators en destinaties de tijd hebben om elkaar te vinden. Het doel tijdens deze ITB is het leggen van contacten en het aantrekken van nieuwe samenwerkingspartners. Met deze positieve samenwerking zetten de marketingorganisaties het waddengebied gezamenlijk op de kaart.

Marketing Groningen en de regio’s Waddenland, Eemsdelta en Oldambt, Merk Fryslân en de regio’s Noord-Oost en Noord-West en Holland Boven Amsterdam zorgen samen voor een bijzondere e waddenbeleving op de beursvloer van de ITB. Wadlopen, proeven van culinaire streekproducten, virtueel zwemmen met zeehonden, unieke beelden en geluiden van de teaser van de nieuwe film van Ruben Smit en het voelen van typische waddenelementen. Kortom alle zintuigen worden geprikkeld.De presentatie van de Waddenzee op de ITB in Berlijn maakt onderdeel uit van een groter samenwerkingsverband tussen het CWSS (Common Wadden Sea Secretariat) en de Waddenagenda.   


Rubriek: Nieuws


Hier lees je alles wat er in ons Omring-gebied gebeurt deze week




Mogen er van u strandhuizen komen op de stranden van Petten, Callantsoog, Groote Keeten en Sint Maartenszee. Ondernemers vinden vaak: meer gasten, meer omzet. Natuur- en stilte-liefhebbers willen de kust het liefst zo ongerept mogelijk houden
Ja, zet die strandhuizen er maar neer

Nee, hou de kust ongeschonden



Ja, zet die strandhuizen er maar neer 7
Nee, hou de kust ongeschonden 54