Bewoner van seniorenhuis Magnushof Schagen stikt bij maaltijd: hulp was direct ter plaatse maar baatte niet
Donderdag 26 Maart 2015
SCHAGEN - Een 76-jarige bewoner van verpleeghuis Magnushof in Schagen is dinsdagmiddag een niet-natuurlijk dood gestorven. Volgens een verklaring van Woonzorggroep Samen heeft de persoon in kwestie zich tijdens de maaltijd verslikt en is de Magnushof-bewoner door verstikking overleden.,,Diep treurig natuurlijk. Hulp die direct ter plaatse was heeft niet mogen baten. De familie van de desbetreffende bewoner is inmiddels op de hoogte gesteld’’, aldus Samen-woordvoerster Karin Schop.Volgens protocol is de Inspectie voor de Gezondheidszorg geďnformeerd. Een nader onderzoek is reeds in gang gezet.


Rubriek: Overig nieuws


Hier lees je alles wat er in ons Omring-gebied gebeurt deze week




Mogen er van u strandhuizen komen op de stranden van Petten, Callantsoog, Groote Keeten en Sint Maartenszee. Ondernemers vinden vaak: meer gasten, meer omzet. Natuur- en stilte-liefhebbers willen de kust het liefst zo ongerept mogelijk houden
Ja, zet die strandhuizen er maar neer

Nee, hou de kust ongeschonden



Ja, zet die strandhuizen er maar neer 20
Nee, hou de kust ongeschonden 185